Neko♥Love
Exam oh exam !
Wednesday, 19 October 2011 | 06:52 | 0 neko[s] ♥
Hari nie intan exam math nan seni ..bakpak arh math x susah lak cikgu bagi..susah giler3 ..pening nak jawab ..dah la banyak macam-macam jawapan intan dapat ..x tahu betul ker x ..hihih..harap2 betul laa...hmm..seni lak (lukis) lukis nie x kisah sangat but intan  xde preparation langsung .wakaka..tapi nasib baik boleh lah lukis ade pengalaman hahha..intan lukis katak katak warne HIJAU kan tapi intan color warne KUNING ..haha!!!! sbb cikgu kata lukisan kene kontra so intan wat lah warne kontra sikit. katak intan KATAK JADIAN ....kawan intan semua lawa3 .. mcm rupe ade ..warne warni pon ade,ade yang lukis pemandangan di dasar laut,org tengah memancing la..mcm laa..lepas intan dah siap color nan lukis semua dalam 2 jam setengah .ade mase 30jam lagi..tgk kwan intan sebelah blom siap lagi..background pon lom color.so dia suruh intan tolong ..intan tolong lah sbb dah siap kan..lagi pon tolong menolong amalan mulia ..cikgu x marah pon maybe seni jer kot ..hmm..itu sahaja dapat dikongsi,:) 

JANGAN JADI MACAM INTAN COLOR KATAK WARNE KUNING ..HAHA!
BACK | NEXT
This template best viewed with Google Chrome